Ogólnopolska wypożyczalnia samochodów Express Car Rental po wielu latach działalności przedstawia swój odświeżony wizerunek. Zmiana ma zaakcentować elastyczność, transparentność, prostotę i innowacyjność firmy.
Potrzeba nowego spojrzenia na pozycjonowanie marketingowe marki stała już się absolutną koniecznością przede wszystkim z uwagi na bardzo intensywny rozwój zainteresowania usługami wynajmu w obszarze b2b. Sposób, w jaki klienci postrzegali Express nie był adekwatny do wartości i korzyści, które przedstawiano w ofercie. Firma utożsamiana była bardziej z klasyczną wypożyczalnią samochodów.
Praca nad nowym pozycjonowaniem marketingowym marki oznaczała przede wszystkim zdefiniowanie na nowo jej oferty, wartości w ofercie, architektury marki i relacji między jej liniami produktowymi. Ważne było pokazanie, że Express oferuje szeroki wachlarz usług wynajmu od klasycznego wynajmu dziennego, przez wynajem średnioterminowy, aż po kontrakty kilkuletnie. W dalszej kolejności oznaczało to prace związane stricte z odświeżeniem wizerunku, logotypu, oddziałów, strony internetowej czy kanałów dotarcia do klientów.
Logotyp Express Rent a Car został poddany gruntownemu liftingowi. Ikona samochodu to obecnie forma nowoczesnego wehikułu przyszłości. Napis „Express” wykonany nowym fontem, dzięki pochylonym i mknącym literom, nabrał prędkości. Główne kolory marki - pomarańczowy i granatowy - zmieniły swój odcień na bardziej wyrazisty i dostosowany do współczesnych zasad projektowania. Z kolei umieszczony w logotypie claim „CAR RENTAL” w zrozumiały sposób wyjaśnia, czym zajmuje się firma.
- Rebranding to długi proces i przy profesjonalnym podejściu wiąże się z głębokimi zmianami nie tylko w obszarze wizerunku, ale także wewnątrz organizacji. Zmiany w Expressie rozpoczęliśmy od szeroko zakrojonych badań jakościowych z udziałem naszych klientów. Nowa wiedza, naturalne zmiany na rynku i nowe spojrzenie na segmentację stały się bazą do konkretnych zmian w wielu procesach. Także w sposobie organizacji pracy i zarządzania. Chcemy zaoferować obecnym i przyszłym klientom jeszcze wyższą jakość usługi i obsługi, dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne i elastyczne rozwiązania, które ułatwią wynajmowanie samochodów – mówi Hubert Laszczyk, Prezes Zarządu Express Car Rental.
Zmiany wizerunkowe Expressu potrwają do późnej jesieni 2018 roku.
Praca nad nowym pozycjonowaniem marketingowym marki oznaczała przede wszystkim zdefiniowanie na nowo jej oferty, wartości w ofercie, architektury marki i relacji między jej liniami produktowymi. Ważne było pokazanie, że Express oferuje szeroki wachlarz usług wynajmu od klasycznego wynajmu dziennego, przez wynajem średnioterminowy, aż po kontrakty kilkuletnie. W dalszej kolejności oznaczało to prace związane stricte z odświeżeniem wizerunku, logotypu, oddziałów, strony internetowej czy kanałów dotarcia do klientów.
Logotyp Express Rent a Car został poddany gruntownemu liftingowi. Ikona samochodu to obecnie forma nowoczesnego wehikułu przyszłości. Napis „Express” wykonany nowym fontem, dzięki pochylonym i mknącym literom, nabrał prędkości. Główne kolory marki - pomarańczowy i granatowy - zmieniły swój odcień na bardziej wyrazisty i dostosowany do współczesnych zasad projektowania. Z kolei umieszczony w logotypie claim „CAR RENTAL” w zrozumiały sposób wyjaśnia, czym zajmuje się firma.
- Rebranding to długi proces i przy profesjonalnym podejściu wiąże się z głębokimi zmianami nie tylko w obszarze wizerunku, ale także wewnątrz organizacji. Zmiany w Expressie rozpoczęliśmy od szeroko zakrojonych badań jakościowych z udziałem naszych klientów. Nowa wiedza, naturalne zmiany na rynku i nowe spojrzenie na segmentację stały się bazą do konkretnych zmian w wielu procesach. Także w sposobie organizacji pracy i zarządzania. Chcemy zaoferować obecnym i przyszłym klientom jeszcze wyższą jakość usługi i obsługi, dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne i elastyczne rozwiązania, które ułatwią wynajmowanie samochodów – mówi Hubert Laszczyk, Prezes Zarządu Express Car Rental.
Zmiany wizerunkowe Expressu potrwają do późnej jesieni 2018 roku.